Twoja Prywatność jest Bezpieczna!

Co oznacza Polityka Prywatności GetResponse360

Polityka Prywatności GetResponse360 gwaratnuje, że właściciel strony internetowej, na której wypełniłeś formularz zapisu, postępuje zgodnie z dobrymi praktykami email marketingu.

Co Polityka Prywatności GetResponse360 oznacza w praktyce?

Każdy klient GetResponse360 przestrzega poniższych zasad, aby w 100% zapewnić bezpieczeństwo i prywatność Twojej skrzynki odbiorczej:

  • na podany przez Ciebie adres email będą wysyłane tylko te wiadomości, na które wyraziłeś wcześniej zgodę.
  • Twój adres email nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim
  • wysyłane wiadomości będą w 100% zgodne z aktem CAN-SPAM, do którego stosuje się polityka   antyspamowa GetResponse360.
  • Możesz w każdej chwili zrezygnować z dalszej subskrypcji. Wystarczy kliknąć w odpowiedni link znajdujący się każdej wysłanej z GetResponse360 wiadomości.

Proces rezygnacji z subskrypcji

W każdej wysłanej wiadomości z GetResponse360 znadjuje się link, za pomocą którego odbiorca może w każdej chwili zrezygnować z dalszej subskrypcji.

Po kliknięciu w link odbiorca zostaje przekierowany na stronę, gdzie decyduje o rezygnacji z subskrypcji kolejnych wiadomości.

Wraz z rezygnacją z subskrypcji dalszych wiadomości, adres email odbiorcy zostaje natychmiast usunięty z danej bazy adresowej.

Działania anty-spamowe GetResponse360

GetResponse360 szczyci się zarówno przyjęciem bezwzględnej postawy względem tematyki anty-spamowej, jak i promowaniem odpowiedzialnego marketingu "za przyzwoleniem".

Stosujemy zarówno zaawansowane automatyczne systemy oraz ręczną weryfikację w celu podjęcia natychmiastowych działań, gdy widzimy ryzyko wysłania niepożądanych wiadomości.

Praktyki te pozwalają ograniczyć ryzyko otrzymania niechcianych wiadomości do minimum oraz ochrony reputacji zarówno nadawcy jak i GetResponse360 jako dostawcy usług email marketingu.

Aby zapewnić najwyższą zgodność z dobrymi praktykami email marketingu systematycznie wymieniamy wiedzę i doświadczenia poprzez udział w wielu inicjatywach branżowych oraz organizacjach anty-spamowych, takich jak:   Messaging Anti-Abuse Working Group , Email Service Provider Coalition (ESPC) , Surety Mail   oraz Email Experience Council